Sants, Hostafrancs i la Bordeta lliuren els seus Jocs Florals

El passat dia 15 es van lliurar els Jocs Florals de Sants, Hostafrancs i La Bordeta. L’acte, que es va fer a la sala de plens de la Seu del Districte de Sants-Montjuïc, va comptar amb la presència d’un centenar de veïns, entitats i consellers i regidors. Per la seva banda, Lluís Llanas, President de l’Associació de Comerciants de Creu Coberta va expressar la voluntat de continuar amb aquest projecte “ens ha d’encoratjar a continuar amb la col·laboració de totes les entitats per buscar espais comuns de trobada i de construcció, això ens enriquirà com a entitats i ens permetrà fer uns barris molt més cohesionats”. Més tard, la presidenta del Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta, Lluïsa Erill, va denunciar “els continuats atacs contra el nostre sistema educatiu, i en concret a la immersió lingüística, quan aquesta és un model d’integració i cohesió que es posa com a exemple arreu”. Podeu accedir a tota la notícia en aquest enllaç

Contacta'ns

c. Sant Roc, 26-28, 1r pis

_ _ _ _

info@federaciohostafrancs.cat
www.federaciohostafrancs.cat

Vols estar al dia de les activitats que es fan a Hostafrancs?