Dissenya el cartell de la Festa Major d'Hostafrancs

Presidencia@Federaciohostafrancs.Cat Espin,

El 2 de maig es va obrir el termini de lliurament d’obres al concurs de cartells de la Festa Major d'Hostafrancses. Qui guanyi el concurs obtindrà un premi de 677€.

El concurs de cartells està obert tant a dissenyadors professionals com a artistes novells i amateurs, d’aquí i d’arreu. Això sí, cada disseny ha de ser original i inèdit.

Les candidatures s’han d’enviar per correu electrònic a l’adreça premissantsmontjuic@bcn.cat tot indicant en l’assumpte del correu: Concurs Festa Major d'Hostafrancs.

El període de lliurament de propostes és din el 4 de juny.

Els originals s’han de lliurar en una mida de 22 cm d’ample i 44 cm d’alt més 5 mm de sang i amb una resolució de 300 dpi i en un dels formats següents: PDF, JPG, PNG, TIFF, Illustrator o Indesign.

Posteriorment, les persones que guanyin els concursos hauran de lliurar els arxius originals i en obert de les seves obres en format Photoshop, Illustrator o InDesign amb tots els elements que configuren l’obra (tipografies, imatges…) per fer les adaptacions que es considerin.

Consulta les bases del concurs

Amb el suport de:

Membre de:

Contacta'ns

c. Sant Roc, 26-28, 1r pis
08014 Barcelona

_ _ _ _

info@federaciohostafrancs.cat
www.federaciohostafrancs.cat

Vols estar al dia de les activitats que es fan a Hostafrancs?