Reunió d'entitats i comparses del Carnaval de Sants, Hostafrancs i la Bordeta

Sala de conferències de les Cotxeres de Sants (c. Sants, 79).

Aquest esdeveniment ha vençut

Us informem que iniciem la preparació del carnaval 2023 amb molta il·lusió un cop superades les restriccions per la pandèmia.

És per això que convoquem a totes les comparses, associacions, entitats i veïns i veïnes que hi vulgueu participar a la reunió de:

Dimarts 29 de novembre, a les 18.30 h a la sala de conferències de Cotxeres de Sants (c. Sants, 79).

Us recordem les dates previstes pel Carnaval 2023:

•          Arribo                                   Dijous 16 de febrer
  •          Carnaval en família          Dissabte 18 de febrer, matí
  •          Rua                                        Dissabte 18 de febrer, tarda
  •          Enterrament                      Dimecres 22 de febrer

En aquesta primera reunió s’exposaran les bases de participació a la Rua de Sants i es plantejarà la temàtica i personatge del carnaval.

El full d’inscripció el podreu recollir a partir del 7 de novembre a la Secretaria de Cotxeres de Sants, o descarregar de la web cotxeres-casinet.org i l’haureu de lliurar emplenat abans de les 19 h del dia 10 de gener de 2023. La participació a la rua comporta l’acceptació i acompliment de les bases de participació

Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora

Afegir al calendari 2022-11-2918:30 2022-11-2919:30 Europe/Madrid Reunió d'entitats i comparses del Carnaval de Sants, Hostafrancs i la Bordeta Sala de conferències de les Cotxeres de Sants (c. Sants, 79).

Lloc

Sala de conferències de les Cotxeres de Sants (c. Sants, 79).

Etiquetes