15a Fira Medieval

Al llarg del Carrer Creu Coberta

Aquest esdeveniment ha vençut

15a Fira Medieval a Creu Coberta

Durant del cap de setmana dels dies 2 i 3 d’octubre, el carrer Creu Coberta tornarà a ser medieval. Enguany, amb més espai, ja que en estar el carrer obert els caps de setmana, allargarem la fira fins a l’inici del carrer de la Creu Coberta, a la confluència amb Joanot Martorell, donant servei a tots aquells comerciants que normalment no podien sortir. A més, i com que els carrers de Rector Triadó i Torre Damians estaran en obres, aprofitarem el flamant carrer Diputació, al costat del Meeting Point, per situar-hi la fira d’oficis medievals. Al carrer Diputació, a més, situarem un gran espai infantil, amb nòria, castell, castell inflable i altres jocs.

Disposarem de dos escenaris, un al Meeting Point, i un altre al carrer Creu Coberta prop de Sant Roc, per a que tots els assistents puguin gaudir de les actuacions de Pendragon, inspirades en l’època medieval, amb música, teatre i dansa d’aquells temps, amb princeses i dracs, i amb entitats del barri que com sempre hi col·laboraran. Una ruta el dissabte sobre el comerç del barri amb Artixoc, i una altra diumenge sobre la història medieval de Creu Coberta, complementaran la festa.

El Poble Espanyol i els seus artesans també ens acompanyaran a la fira, amb activitats i mostra d’artesania. Serà una jornada molt especial per anar recuperant poc a poc el nostre comerç de proximitat i la vitalitat que ens caracteritza, enmig de la Festa Major d’Hostafrancs.

Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora

Afegir al calendari 2021-10-0309:00 2021-10-0309:00 Europe/Madrid 15a Fira Medieval Al llarg del Carrer Creu Coberta

Lloc