35 anys de la Federació

Casinet d'Hostafrancs (C. Rector Triadó, 53)

Aquest esdeveniment ha vençut

Vine a celebrar els 35 anys de la Federació d'Hostafrancs

La Federació d'Associacions, Entitats i Comissions d'Hostafrancs celebra el seu 35è aniversari. Ho celebrarem amb una festa al Casinet d'Hostafrancs.

Diferents comerços i entitats ofereixen el millor de la seva gastronomia, hi haurà diferents espais on podràs tastar diferents plats.

El preu és de 15 € i dona dret a 8 consumicions, a qualsevol dels còrners, excepte l'espai dels combinats.

Podeu reservar les vostres entrades i fer el pagament el mateix dia a l'entrada. En cas que vulgueu fer el pagament abans, us podem enviar un enllaç per realitzar-ho. Envieu correu a presidencia@federaciohostafrancs.cat

Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora

Afegir al calendari 2023-07-0820:30 2023-07-0723:00 Europe/Madrid 35 anys de la Federació Casinet d'Hostafrancs (C. Rector Triadó, 53)